1.9.11. Верующие в то, что все почитают одного Бога

1. Это утверждают не только верующие тех религий, но к сожалению и христиане, говоря, что разница только в обрядах 4цар.17,29-34,, 1Пар.16,26 Рим.3,29.30 Кол.2,18

2. В деиствительности, верующие в иных богов считают, что Он есть, но где-то в далеком и не принимают личностью, но какой-то силою, ''знаю, что существует что-то, но не знаю что, знаю, что Он справедливый, но если существует, разве эта беда случилась бы?'' Исх.15,11 Пс.72,25 Ис.46,9,, 1Кор.8,3-6

3. Когда таких верующих во что-то приглашают на пир Господа, они отказываются с неведением Матф.22,2-5

4. Они заняты своими семейными и национальными делами. Они богатые и не нуждаются ни в чем Матф.22,5 Отк.3,17.18

5. Убивают приглашающих из за св. Тройцы Матф.22,6 Ин.16,2.3

6. Смеются над ними Деян.17,32,, 26,24

7. Христианин не должен быть лояльным к представителям других религий, он обязан обличать их в неверии в Христа, в котором есть единственный путь к спасению. Он не должен поздравлять их в религиозные праздники или приходящих к нему за советом, не направлять их своим жрецам или служителям, чтобы повиновались им, а указать на пути спасения во Христе Втор.6,14 Ис.45,21.22 Матф.28,19 Мар.1,15,, 16,16 Ин.3,36,, 6,28 Деян.5,29,, 11,28 1Кор.8,4.6

8. Многие христиане жалеют, там же многие искренние и хорошие, неужели они тоже погибнут? Сострадание хорошо, но надо им сказать, кто имеет ложные указатели в цели, кто в ложных традициях, если не обратятся к Христу, погибнут. Что значит хороший? Никого не спасет свое природное благо, а вера от имени Иисуса. Благо в исполнении воли Всевышнего, а зло в неисполнение ее. По этому нахождение человека в той религии, которая не создана от Его воли, то это грех Исх.20,2.[3] Лук.3,9 Ин.3,5,, 6,53

1.9.11. იმის მორწმუნენი, რომ ვითომ, ყველა თაყვანს სცემს ერთსა და იმავე ღმერთს

1. ამტკიცებენ ამას არა მხოლოდ იმ რელიგიების მორწმუნენი, ასევე სამწუხაროდ, ქრისტიანებიც ამბობენ, რომ განსხვავება მხოლოდ რიტუალებშია 4 მეფ. 17,29-34; 1 ნეშტ. 16,26; რომ. 3,29.30; კოლ. 2,18

2. სინამდვილეში უცხო ღმერთების წარმომადგენლები სთვლიან, რომ იგი არსებობს, მაგრამ სადღაც შორეულში და არ იღებენ პიროვნებად, არამედ რაღაც ძალად, ,,ვიცი, რომ არსებობობს რაღაც, მაგრამ არ ვიცი რა, ვიცი, რომ სამართლიანია, მაგრამ თუ არსებობს, განა შეგვემთხვეოდა ეს უბედურება?,, გამ. 15,11; ფს. 72,25; ეს. 46,9; 1კორ. 8,3-6

3. როდესაც ამ რაღაცის მორწმუნეთ იწვევენ საუფლო სუფრაზე, ისინი უარს აცხადებენ მათ. 22,2-5

4. ისინი დაკავებულნი არიან თავიანთი ოჯახური და ეროვნული საქმეებით. ისინი მდიდრები არიან და არ საჭიროებენ არაფერს მათ. 22,5; გმცხ. 3,17.18

5. კლავენ მხმობელთ წმ. სამების გამო მათ. 22,6; ინ. 16,2.3

6. დასცინიან მათ საქ. 17,32; 26,24

7. ქრისტიანი არ უნდა იყოს ლოიალური სხვა რელიგიების წარმომადგენლების მიმართ. უნდა ვამხილოთ ქრისტეს არრწმენაში, რომელშიც არის ხსნის ერთადერთი გზა. არ უნდა ვულოცავდეთ მათ რელიგიურ დღესასწაულებს და ჩვენთან მომსვლელებსაც არ უნდა ვაგზავნიდეთ თავიანთ ქურუმებთან, რათა დაემორჩილონ მათ, არამედ უნდა ვუჩვენებდეთ ხსნას ქრისტეში რჯ. 6,14; ეს. 45,21.22; მათ. 28,19; მარკ. 1,15; 16,16; ინ. 3,36; 6,22; საქმ. 5,29; 11,28; 1კორ. 8,4-6

8. მრავალ ქრისტიანს ებრალება იგი, ,,იქ ხომ ასე ბევრი გულწრფელი და კარგია, ნუთუ ყველა დაიღუპება?,,თანაგრძნობა კარგია, მაგრამ საჭირია მათ ვუთხრათ, ვისაც აქვს ცრუ ფირნიშნები და მიზნები, ვინც ცრუ ტრადიციებშია, თუ არ მოიქცევიან ქრისტესკენ, დაიღუპებიან. რას ნიშნავს კარგი? არავის არ იხსნის თავისი ბუნებითი სიკეთე, არამედ რწმენა იესოს სახელით. სიკეთე უზენაესის ნების აღსრულებაშია, ხოლო ბოროტი მის შეუსრულებლობაში. ამიტომ კაცის ყოფნა იმ რელიგიაში, რომელიც არ არის მისი ნებით შექმნილი, ცოდვაა გამ.20,2.[3]; ლუკ. 3,9; ინ. 3,5; 6,53